[Trans] 140731 Kim Jaejoong: “Yunho, máš se dobře…?”


Jaejoong z JYJ zareagoval na kompliment o herectví od svého bývalého kolegy z TVXQ, Yunha. A slovy rozhodně nešetřil.

yunjaeYunho se o Jaejoongovi zmínil na konferenci k jeho novému drama ‚Night Watchman’s Journal‘ 29. července poté, co se mluvilo o tom, že Yunhovo drama nahradí po skončení Triangle, ve kterém hraje Jaejoong.

„Už se mě na to mnohokrát ptali. Popravdě jsem se na ‚Triangle‘ nekoukal. Většinu času jsem byl v zahraničí, takže jsem neměl možnost to detailně sledovat. Ale když jsem se vrátil domů, na část jsem se podíval. Líbilo se mi vidět, jak (Jaejoong) tvrdě pracuje. Jsem vděčný, že to bude mít pozitivní dopad i na ‚Night Watchman‘.“

Když se během včerejšího rozhovoru reportér z Xport News zeptal Jaejoonga, zda o tom slyšel, Jaejoong svou reakcí dokázal, že mezi ním a TVXQ nejsou žádné špatné vztahy: „Viděl jsem o tom článek… Myslím, že předvede dobrý herecký výkon… Já upřímně nejsem v pozici, abych někomu mohl říkat, ať si vede dobře… Všichni herci si procházejí procesem vývoje. Dokonce i zkušení herci, kteří hrají dobře, v nějakém bodu čelí dilematu. Takže když to srovnám s těmito zkušenými herci, čeká nás ještě dlouhá cesta.“

 „Vzhledem k tomu, že Yunho si také prošel procesem vývoje, věřím, že nám tentokrát ukáže ještě lepší herecký výkon. Mezi štábem a herci, se kterými jsem pracoval v této produkci, jsou někteří, co pracovali i s Yunhem. Řekli mi, že Yunho pracuje opravdu tvrdě. Tvrdě pracující herci směřují k úspěchu.“

Jaejoong také projevil starost o Yunha, který má tendence se příliš zaměřovat na práci a zapomínat na své zdraví: „Je to jeho první historické drama, takže to pro něj bude opravdu těžké. Vím to, protože jsem už v jednom hrál. Navíc vzhledem k horkému počasí a podobným věcem asi bude i pod velkým stresem… Co bych mu chtěl říci nejvíce je, že doufám, že při natáčení pije hodně vody. Jednou, když jsme pracovali společně, se stal dehydratovaným, proto doufám, že tentokrát hodně pije a dává pozor na svou fyzickou kondici… Yunho je typ, který pracuje velmi tvrdě, ať už dělá cokoliv. Doufám, že při práci pečuje o svou kondici místo toho, aby zbrkle těžce pracoval ve strachu, že o něm budou lidé mluvit špatně… Také doufám, že jeho první pokus v historickém drama dopadne dobře.“

Jaejoong nakonec vzkázal zprávu přímo Yunhovi: „Yunho-yah, máš se dobře? Já ano… Protože tohle je tvé první historické drama, nejspíše to pro tebe bude těžké. Hádám, že budete mít i hodně venkovního natáčení. I přes nedostatek času budeš muset hodně nacvičovat bojová umění. Takže to bude fyzicky velmi únavné a asi bude i opravdu velké horko, tak při tréninku pij hodně vody. Je dobré pracovat tvrdě, ale ujisti se, že myslíš i na své tělo. Yunho-yah, fighting!“

Yunhovo nové drama ‚Night Watchman’s Journal‘ odstartuje již 4. srpna, zatímco Jaejoong se po skončení drama ‚Triangle‘ bude věnovat aktivitám k novému albu JYJ ‚Just Us‘!

001Zdroj: allkpop.comDBSKnights.net
CZ trans: @HirokoKawauchi

