[News] 140821 CEO Kim Junsu a jeho prepychový Toscana Hotel


Otvorenie hotela JYJ Kim Junsua na ostrove Jeju sa nenávratne blíži. Miesto ako vystrihnuté zo snov Vás očarí svojím kúzlom.

junsusu

Prostredníctvom C-JeS Entertainment 21. augusta Kim Junsu vyhlásil: „Mával som zahraničné aktivity už ako tínedžer a vďaka tomu som si mohol vychutnať rôzne krajiny a prírodné divy. Po mojej prvej návšteve ostrova Jeju som nedokázal zabudnúť na to, ako ma dojal svojou záhadnosťou a krásou. Chcel som tam vybudovať vysnívané miesto.“

29fd367d513f9a5908efe1deca73582d

Pokračoval: „Emócie, ktoré som na Jeju cítil, sú vtesané do architektúry a interiéru hotela. Chcel som, aby hostia odchádzali so špeciálnymi spomienkami. Toto je známy fakt, keď som na turné v zahraničí, ale milujem palmy a oceán, takže som venoval extra pozornosť  aj palmám a okolnej krajine Toscana Hotel, ako aj výhľadu na oceán a vonkajším bazénom.“

03f534551b519b4b016073facab49a0e

Dodatočne plánuje Kim Junsu darovať časť zisku z hotela na pomoc potrebným ľuďom, ako napríklad zaplatenie účtov za vykurovanie a iné výdavky.
„Cítim sa, akoby som dosiahol sen a  som veľmi spokojný s exotickým nádychom Toscana Hotel. Beriem to ako novú výzvu. Rád by som vyjadril vďaku 50 ľuďom zo štábu, vrátane generálneho manažéra.“

e1f4ec1f2a837c22a1427c87a1caffdc

Kim Junsuov Toscana Hotel (CEO Kim Junsu), nachádzajúci sa na Gangjung-dong, Seogwipo, Jeju ostrove, sa blíži k slávnostnému otvoreniu. Činnosť hotela sa spustí 25. septembra a začne prijímať pravidelné rezervácie 1. septembra. Toscana
Hotel
sa rozprestiera na 21 026 metroch štvorcových a pozostáva z hlavnej budovy s 5 poschodiami (od B1 po 4. poschodie) a 61  izbami (rozdelených do 3 typov – A, B a C, kde A sú najmenšie a C najväčšie), a zahŕňa aj 4 luxusné vily.

a152db915c85aa3e10aa76befafea160

Prepychový rezort by nebol kompletný bez reštaurácie, kaviarne a baru. Vonku nájdete BBQ oblasť, darčekový obchod, vonkajšie koncertné miesto, vyhrievané vonkajšie bazény, ako aj kúpele.
Uvádza sa, že do komplexu investoval za posledné 4 roky celkovo 28,5 biliónov wonov (cca 21 miliónov eur).

Vo videu nižšie si môžete prezrieť dychberúce zábery z Junsuovho hotela (reportáž o Toscana Hotel začínajú v 3. minúte).

Bližšie informácie a možnosť nahliadnuť na luxusný komplex nájdete na oficiálnej stránke Toscana Hotel.

Zdroj: jyj3.net, allkpop.com, mwave.interest.me
Pro DBSK CZ přeložila: voldeminnie29

