[Interview] 140830 Changmin pre Josei Seven magazín


Changmin z TVXQ vysvetľuje v septembrovom vydaní japonského magazínu Josei Seven aj to, prečo si rád zahral stredoškoláka.

slider_4d5928a68e075bc84835cce901a00342

Changmin: Teda, stále nie som na toto celkom zvyknutý… (usmeje sa rozpačito)

Cítil sa nervózne, pretože robil toto interview/photoshoot sám bez Yunha? Alebo kvôli reportérkam, ktoré sa správali príliš nadšene a nakláňali sa k nemu? Toto boli Changminove prvé slová.

75c8526aae2e6dd4f26646cfc6f16237

Po vydaní TOHOSHINKI LIVE TOUR 2014 TREE DVD&Blue Ray obsahujúcim tohtoročné live turné, sa nevieme dočkať vydania DVD drámy Mimi, kde hral už druhýkrát hlavnú úlohu.

Každoročne nám Tohoshinki predvádzajú mocnejšie a kvalitnejšie vystúpenia než rok predtým. Ale zaujímalo ma, pod ako veľkým tlakom sa nachádzajú, keď od nich neustále očakávajú lepšie a lepšie výkony.

Changmin: Cítim tony tlaku. Hoci sme s Yunhom stále mladí, cítime, že naša fyzická sila postupne slabne. Štáb tomu absolútne nerozumie! Pretože, ak sa pozrieme na set list koncertu, môžeme povedať, že vôbec neberú do úvahy náš zdravotný stav.

Sťažoval sa serióznym, ale zároveň rozkošným spôsobom, čím rozosmial reportérov.

040a6093fb26b41261425fbb0a980f60

Changmin: Čo sa týka spievania, viem, že som sa snažil najlepšie, ako som vedel! Ale hranie… Myslím, že potrebujem viac času a trpezlivosti na celkové porozumenie pocitom postavy. Pri mojej kariére speváka vyjadrujem niečie vnútorné pocity. Vďaka tomu verím, že dokážem prísť na spôsob, ako ich vyjadriť aj pri postave. Je to príjemné, keď som schopný hrať s použitím takých znalostí.

Znel, akoby už našiel svoj spôsob hrania po tom, čo získal druhú hlavú úlohu.

Počas rozhovoru Changmin veľa gestikuloval a starostlivo zvolenými slovami detailne vysvetlil napríklad svoje napätie pri live turné, pocity z natáčania jeho drámy či kondíciu.

41585533febb03eeffa8aaf43c3f27be

V obmedzenom čase sa ho reportéri spýtali na jeho drámu alebo live turné, tam a späť. Changmin nám poskytol jasné odpovede plné vtipu. Bol veľmi veselý, keďže to je Max Changmin.

Changmin: V škole som býval naozaj hanblivý. Nemal som ani jednu kamarátku a to veľmi ľutujem. Takže moje srdce sa vyliečilo počas hrania. (vďaka tomu mohol zažiť pocit prvej čistej stredoškolskej lásky, pozn. prekl.)

Zdroj: dbsknights.net
Pro DBSK Czech přeložila: voldeminnie29 ♥

