[TRANS] 141203 Kim Jaejoong: „Úprimne, hercom som sa stal, pretože…“


Spevák skupiny JYJ prednedávnom odcestoval až do Viedne, aby nafotil sériu luxusných fotiek pre BNTNews a poskytol rozhovor o jeho pocitoch.

e2de3910b136ae44fdf29732a7ce47ce

Rakúsko je krajina klasickej hudby. Väčšina známych hudobných skladateľov ako Mozart, Schubert, Haydn a Johann Strauss, pochádzali práve odtiaľ. Každý večer môžete vo Viedni začuť klasickú hudbu a každoročne sa usporiada mnoho koncertov. A takéto miesto navštívil známy kórejský umelec.

28

Kim Jaejoong vynaložil všetku snahu, len aby si splnil svoj sen a rozbehol sa po 10-ročnej ceste s červenými balónmi. Je spevákom skupiny JYJ a takisto sólo umelcom, ktorý sa dokáže zmocniť pódia iba s mikrofónom v ruke.

Vstal skoro ráno a zamieril do fitnes centra. Hoci jeho fotenie začalo zavčasu, než aby sa sťažoval, podporil štáb a riadil chod práce.

Kapitola 1 – Schönbrunn a umelec Kim Jaejoong

07

Je to tvoja prvá návšteva Viedne a Rakúska. Ktoré miesto zanechalo najväčší dojem?

Jaejoong: Kvôli foteniu sme boli na mnohých miestach, ale najviac si spomínam na Schönbrunn. Tá rozloha bola pôsobivá a popadané lístie zas krásne.

Tvoj sólo album sa stal veľmi úspešným, rovnako ako aj Asia tour koncert.

Jaejoong: Iba robím hudbu, ktorú milujem, užívam si to a mnohým ľuďom sa to tiež páči.

Žáner sa stal horúcou témou, však?

Jaejoong: Keď som skladal piesne, premýšľal som nad svojou skupinou a skončilo to vznikom R&B. Keďže som súčasťou skupiny, nedokázal som myslieť iba na seba. Vlastne, môj obľúbený žáner bol rock.

u23eqt5dzyzwlo2nlxg5ve61wc6wt8bd

Nebolo pre teba ľahké skúsiť rock…

Jaejoong: Povedal som to už veľakrát, ale bola to skutočne výzva. Pomohlo mi veľa ľudí a podporili ma, takže som to zvládol. Ale stále existuje množstvo nedokončených piesní.

Svoj album WWW si vytvoril takmer úplne sám.

Jaejoong: Áno, zúčastnil som sa na skladaní a tvorbe textu pre album. Zvykol som napísať slová pre dve až tri piesne za deň. Raz sa mi snívalo len hodinu pred nahrávaním. Sen bol pre mňa tak reálny, že som za tú hodinu zmenil slová a nahral to. Proste som v albume skúsil všetko, čo som chcel, preto je jeden z mojich obľúbených.

Kapitola 2 – Veľkolepý operný dom a herec Kim Jaejoong

51

Ako si sa rozhodol stať sa hercom?

Jaejoong: Najprv som si myslel, že nie som dostatočne talentovaný na herectvo. Ale napriek tomu, v tej chvíli bolo hranie jediná cesta, ako sa objaviť v televízii. Tak to začalo. Skôr než hovoriť, že som to chcel urobiť, musel som to urobiť, keďže som nemal na výber. A v procese som si to začal užívať, keďže hranie bolo pekne fascinujúce.

dn9wacjkuyt1yc3o20g11gmh6y0s3m27

Takisto si debutoval vo filme. Ktorý žáner je tvoj obľúbený?

Jaejoong: Mám rád všetky žánre okrem hororov. Keďže bývam sám, nemôžem ich len tak pozerať. Ak je niekto ochotný pozrieť si ho so mnou, hádam by som to zvládol!

Bol by si ochotný skúsiť muzikál? Tam môžeš hrať i spievať zároveň.

Jaejoong: Vo veku 30 rokov nie ste mladí, ale zároveň ani príliš starí. Proste chcem skúsiť všetko, čo zvládnem vo svojich rokoch. Muzikál je žáner, ktorý môžem skúsiť aj keď budem mať 40 či 50. Ale nateraz sa chcem sústrediť na to, čo robím v tejto chvíli.

1zs122bmqucew5to5zfu7r32g2j0eb65

Máš nejaké vzory?

Jaejoong: Mojím vzorom ako sólo umelec je Hyde z japonskej rockovej skupiny L´Arc-en-Ciel, a pre hranie a spievanie by som chcel byť ako Fukuyama Masaharu. Sú úžasní. Najmä Fukuyama Masaharu sa nikdy nesústreďuje iba na jednu vec – oboje dobre vyvažuje, herectvo i spev.

Kapitola 3 – Zhovorčivý Kim Jaejoong v kaviarni

94

Viedeň je mestom kultúry a umenia. Zaujímaš sa o nejaké iné odvetvia než hudbu?

Jaejoong: Milujem maľby. Zaujímam sa o interiéry.

O interiéry?

Jaejoong: Áno, páči sa mi nábytok a doplnky. Nemám obľúbené farby, ale milujem oživiť monotónnu farbu trúfalými kúskami.

Získal si veľa predmetov? Bolo tam mnoho unikátnych doplnkov.

Jaejoong: Nejaké som kúpil pre interiér môjho vlastného domu a iné ako darčeky pre priateľov.

Takisto navrhuješ tašky. Študoval si niečo v tej oblasti?

Jaejoong: Keď som prvý raz začal biznis, dizajn bol len príkladom. Zúčastnil som sa, keď ma priateľ požiadal, aby sme sa do toho pustili spoločne. Bol som len spolupracovníkom. Ale ako som dával rady na dizajny, skončil som sám s návrhmi ruksakov.

9bdggnsmfo84ve3a2xoyuj0cypzqxj7w

Na svojich SNS máš veľa fotiek jedál, ktoré ty osobne varíš.

Jaejoong: Milujem varenie. Mojou špecialitou sú kórejské jedlá. Dokážem navariť väčšinu z nich. Ale ešte som neskúsil japchae (restované cestoviny a zelenina), keďže recept bol celkom komplikovaný.

Máš rád cestovanie?

Jaejoong: Áno. Kedykoľvek sa naskytne príležitosť ísť na výlet s priateľmi, idem. Nikdy som príliš necestoval sám. Hádam, že to bude zložité cestovať osamote, keď raz budem mať rodinu.

Kapitola 4 – Kim Jaejoong a prázdne kreslo v apartmáne

hfv1457g2j4qwb3f8qd9by8kf79mm0ft

Pochádzaš z Gongju, Chungcheong-do.

Jaejoong: Áno. Odišiel som do Soulu, keď som mal 16.

Musíš sa cítiť osamelo, keďže si opustil rodinu v tak mladom veku.

Jaejoong: Už je to nejaký čas, čo bývam sám. Úprimne, v týchto dňoch sa naozaj cítim osamelo. Ale napriek tomu je celkom ťažké žiť s niekým ďalším. Je to, akoby som musel pre tú osobu niečo urobiť.

Keď tvoji priatelia povedia, že u teba prespia, čo si pomyslíš?

Jaejoong: Ak sa tak stane, musím si vyhradiť celý deň iba pre nich. Je treba pripraviť raňajky a keď odchádzajú domov, mám pocit, že im musím niečo dať.

ka3rnk4ty2mk6fkx4zmn9mpx2feppab1

Kto je tvoj najlepší priateľ?

Jaejoong: Jang Geun Suk. Máme niečo spoločné – pitie a iné. Snažíme sa spolu vychádzať. Ale on nemá rád posilňovanie, zatiaľ čo ja áno.

Keďže ste obaja zaneprázdnení, nemáte asi veľa možností stretávať sa.

Jaejoong: Bývame blízko, takže môžeme skočiť von celkom často. Geun Suk je aktívny a zábavný. Kedykoľvek sa cítim osamelý, zavolám mu, on príde a zabáva ma. Dodáva mi dostatok energie na doplnenie.

48

Opíš svoju ideálnu ženu.

Jaejoong: Páči sa mi niekto, kto je profesionál vo svojej práci. Kedykoľvek hovoríme a delíme sa o svoje emócie, úprimná žena by bola lepšia. Nemám špecifický ideál. Keďže som chudý, nechcem, aby moje dievča vyzeralo presne ako ja. Skôr než objemnú postavu, preferujem trochu plnšie ženy.

Ako sa správaš vo vzťahu?

Jaejoong: Myslím, že potrebujem dostatok napätia medzi nami dvoma, inými slovami, snahu. Nezáleží na tom po svadbe, ale nechcem, aby moja partnerka spohodlnela natoľko, že sa zabudne pravidelne umývať, keď pôjdeme na rande.

78

Kim Jaejoong sa objaví v KBS dráme SPY v januári 2015. Vraví, že chce ostať zaneprázdnený i pred odchodom do armády. Je si skutočne istý, že bude dobrým vojakom. Ako líder JYJ, sólo umelec, herec – nezdá sa, že by jeho žiarivá kariéra mala niekedy skončiť.

74dcc30683f3fe3e865e2f916c28ca3d cae0dd3eddc3b7f25342791904deceff

Zdroj: bntnews.co.uk
Pro DBSK CZ přeložila: @voldeminnie29

