[150414] Kim Junsu sa po 6 rokoch neubránil slzám


Ako sme nedávno informovali, JYJ Kim Junsu sa po dlhých šiestich rokoch po prvý raz objavil na obrazovkách kórejských televízií odvtedy, čo s Kim Jaejoongom a Park Yoochunom opustili SM Entertainment. Stalo sa tak 13. apríla vďaka EBS hudobnému programu ´Space Sympathy´.

Hoci JYJ vyhrali súboj s najväčšou národnou spoločnosťou, neustále sa objavovali problémy, ktoré im zabraňovali dostať sa späť do televízie.

11157517_710199912435574_3510656348466236889_o„Som spevák, ale nedokázal som sa s vami stretnúť prostredníctvom hudobných programov skoro šesť rokov. Ale teraz som tu. Myslel som si, že už nikdy nebudem môcť byť súčasťou hudobného programu. Chcem sa veľmi poďakovať riaditeľovi EBS a ´Space Sympathy´, že mi dali možnosť vystupovať na tomto pódiu a odvysielať to aj v televízii,“ prejavil Junsu svoju vďaku počas malého koncertu v EBS Space Hall.

V tento deň dostal Junsu šancu komunikovať s divákmi v publiku, ktorí sa zúčastnili  natáčania. Pre zaujímavosť, 55 055 ľudí zažiadalo o lístky, aby mohli vidieť Junsuove vystúpenie. Dostupných bolo iba 151 miest.

11078251_711189565669942_3378306789357791414_n

Po piesňach Rich11AM sa zdôveril divákom, že preferuje vystupovať s kapelou:
„Rád spievam s kapelou. Uprednostňujem zopár jednoduchých nástrojov (v pozadí). Myslel som si, že by bolo skvelé objaviť sa v programe, ako tento, pretože neexistuje veľa miest, ktoré odvysielajú a kde zároveň môžete komunikovať s publikom v tak intímnej blízkosti.“ Bolo to po prvý raz za 10 rokov od debutu, čo sa ocitol v tak bezprostrednej vzdialenosti od divákov.

Junsu takisto po dospievaní Golden Star prezradil, prečo si ako svoj prvý muzikál zvolil Mozarta: „Dôvod, prečo som si vybral Mozart!, bol text práve k tejto piesni Golden Star. V tom čase som si prechádzal ťažkým obdobím a mal som strach stáť na pódiu ako muzikálový herec než popový spevák. Ale potom som začul slová piesne a boli to presne tie slová, ktoré som túžil vykričať do sveta. ´Láska nezväzuje. Láska ťa oslobodzuje. Niekedy musíš pretrpieť bolesť, ale to je láska.´ To som chcel vykríknuť. Veľmi som chcel dokázať opak toho, ako ma videla verejnosť a čo o mne reportéri písali.“

11146241_711184865670412_182461194304224507_n

Ako vždy, ani tentoraz nechýbal na Junsuovom mini koncerte ´Genie Time´ – čas, kedy plní fanúšikom tri želania. Počas neho Junsu povedal: „Veľmi sa snažím zapamätať si tento moment, pretože neviem, kedy sa naskytne podobná príležitosť. Zapamätám si každý jeden obraz v mojom srdci, dokonca aj vzduch v tejto miestnosti. Som veľmi šťastný.“

Dôkazom, ako veľmi bola táto príležitosť pre Kim Junsua dôležitá, sú aj slzy šťastia, ktoré nedokázal zadržať uprostred piesne Uphill Road (pôvodne spievajú Yoon Jong Shin a Jung In, pozn.red.), a požiadal štáb o chvíľkové prerušenie nahrávania. Fanúšikovia sledujúci celú scénu sa sami neubránili plaču.

„Nemohli sme sa objaviť v televízii 6 rokov. Ako spevák v Kórei, fakt, že sa nemôžete zúčastniť kórejských vysielaní, je naozaj neľahký z viacerých hľadísk. Samozrejme, v minulosti sme museli uprednostňovať, pretože bolo príliš veľa vystúpení. Buď sme sa neobjavili alebo sa účinkovanie zrušilo, ale teraz nám okolnosti neumožňujú získať kontakty, a aj ak sa podarí, ignorujú nás… Vydať oficiálny album uprostred tohto všetkého, bola výzva a takisto to chcelo veľa odvahy z našej strany, ako aj zo strany našej agentúry. Bolo ťažké vytvoriť album s vedomím, že nemôžeme byť súčasťou vysielania. Ale vďaka vám všetkým, čo tu sedíte, tým, ktorí ma sledujú na obrazovkách a vďaka medzinárodným fanúšikom, som mohol vydať album, ísť na turné a vydržať to až do dneška, kedy som sa dostal na toto miesto.“

11160583_711265965662302_595296619212044166_n

Po chvíľke ticha Junsu pokračoval: „Je to tak ťažké… Neviem, prečo je to tak ťažké dostať sa do televízie, ale myslím, že na dnešný deň nikdy nedokážem zabudnúť. Zaspievam túto pieseň s myšlienkami na cestu, po ktorej ste všetci kráčali spolu so mnou, krok za krokom, prekonajúc mnoho zmien, pokým som sa dostal na toto pódium.“ 

Okrem piesní z ´Genie Time´ zaspieval Junsu celkom 7 songov. Po ukončení natáčania dokonca zanechal na svojom Twitteri správu pre fanúšikov: „Fanúšikom, ktorí sa spolu so mnou dnes smiali a plakali, v deň, kedy som nahrával môj prvý hudobný program za posledných 6 rokov…A všetkým fanúšikom, ktorí nemohli prísť, ale čakajú na novinky… Úprimne vám všetkým ďakujem, že ste kráčali po mojom boku, krok za krokom, až dodnes. Hoci cesta nahor nebola ľahká, dnešok bol možný, pretože máme jeden druhého. Milujem vás.“

10410112_711176285671270_9216916866703199110_n

Epizóda EBS Space Sympathy s Junsuom bude odvysielaná 30. apríla o 12:10.

Zdroj: soompi.com
Pro DBSK CZ přeložila: @voldeminnie29

