[NEWS] Park Yoochunove posledné slová pred odchodom do armády


Už druhý člen JYJ odišiel vykonať svoju povinnú vojenskú službu, no ešte predtým svojim fanúšikom zanechal zopár slov na rozlúčku.

11951923_10205027008257377_2477653995428259879_n

Ostávalo iba niekoľko hodín pred jeho nástupom do armády 27. augusta, a napriek tomu sa Park Yoochun z JYJ na chvíľu posadil a poskytol interview. Posledný raz hovoril o svojich pocitoch, priateľoch a plánoch do budúcnosti.

O: Nebojíš sa odchodu do armády?

Yoochun: Vlastne, obávam sa toho. Bude to celkom odlišné než prostredie, na ktoré som posledných desať rokov zvyknutý. Herec Go Soo mi povedal, že proces vrátenia sa k “normálnemu“ životu po armáde bol pre neho nezvyčajný a ťažký. Vždy som vravel, že chcem skúsiť žiť normálny život, ale nikdy som to neskúsil.

O: Ako tráviš zostávajúci čas?

Yoochun: V týchto dňoch iba ostávam doma. Pred pár dňami ma prišiel navštíviť blízky priateľ a spoločne sme zašli na drink o jedenástej večer. Avšak vrátil som sa domov okolo pol jednej ráno. Hoci sa snažím baviť, zdá sa, že to nedokážem. Myslím iba na to, ako pôjdem domov a budem odpočívať.

O: Podľa čoho si si zvolil deň nástupu?

Yoochun: Pôvodne som chcel ísť skôr, ale nedalo sa kvôli práci. Musel som zarobiť nejaké peniaze pre moju spoločnosť a pre seba, haha.

O: Bol si kvalifikovaný ako verejný pracovník namiesto vojaka. Ako sa cítiš?

Yoochun: Chcel som nastúpiť ako vojak. Ich služba je aj o štyri mesiace kratšia. Prešiel som fyzickými testami, ale zadelili ma k verejným pracovníkom kvôli mojej astme. Nevedel som, že je astma tak nebezpečný stav.

O: Kim Jaejoong dostal pred pár dňami dovolenku. Stretli ste sa?

Yoochun: Vypili sme toho strašne veľa. Myslím, že sme pili, pokým nevyšlo slnko. Jaejoong je však tak zvyknutý na vojenský životný štýl, že sa zobudil skoro ráno, hoci zaspal o polnoci. Junsu sa k nám neskôr po muzikáli tiež pripojil, ale musel skoro odísť, pretože mal ďalšie vystúpenie. A keďže to je už nejaký čas, čo sme sa spolu my traja zišli, dokonca sme počúvali Junsua spievať.

O: Nemyslíš, že sa Junsu bude cítiť osamelo? Nestrachuješ sa o neho?

Yoochun: Vôbec. Bude v poriadku. Je zaneprázdnený muzikálmi a koncertmi. Vlastne na neho žiarlim. Môže dlhšie pracovať, než odíde.

O: O dva roky neskôr už budeš po tridsiatke. Aké máš očakávania?

Yoochun: Neviem, aké projekty ma čakajú, ale snáď budem vyspelejší a pripravenejší. Potrebujem pracovať aj na svojich hereckých schopnostiach. Ak začnem žiť naplňujúco, som si istý, že natrafím na dobré projekty. Roky v armáde plánujem stráviť v tichosti. Tak budem mať čas nad sebou premýšľať. Až lepšie spoznám sám seba, budem sa o dva roky neskôr pred kamerou cítiť pohodlnejšie.

O niečo neskôr zanechal Yoochun na oficiálnej facebook stránke JYJ správu na rozlúčku pre svojich fanúšikov:

„Ahojte, tu Yoochun.

V čase, keď bude tento post zverejnený, pravdepodobne už budem vo vojenskom tréningovom kempe, však? Uhm. Bude vám vadiť, ak odložím zdvorilosti? (pozn. prekl., začal používať neformálny tón, ktorý sa obyčajne používa medzi priateľmi). Keďže sa poznáme tak dlho~^^

Uhm. Než som vstúpil do kempu, príliš som nepremýšľal nad tým, že odchádzam do armády. Začalo mi to dochádzať až pri photoshootoch a rozhovoroch, keď som si pomyslel “Oh, idem do armády. Nebudem nejaký čas vôbec pracovať… Nikdy som nemal tak dlhú pauzu v práci…“ Už nejaký čas som vedel, že budem musieť niekedy teraz naplniť svoje vojenské povinnosti. Hoci ten čas nastal, nemyslím si, že si to ešte plne uvedomujem. Rozhodol som sa nič neľutovať, než odídem. Počul som, že mnoho fanúšikov sa ma chcelo spýtať, čo najviac ľutujem pred narukovaním, ale myslím, že bude lepšie, ak sa sústredím na veci, za ktoré som vďačný, pretože sa nikdy nemôžete vrátiť v čase, aby ste napravili to, čo ľutujete. Som šťastný človek, že sa mi dostalo toľko lásky a možnosť byť šťastný v práci, ktorú milujem. Som veľmi vďačný  ^^

Chcel som, aby ste vedeli, že hoci nie som dobrý vo vyjadrení svojich pocitov a som málovravný človek, moje srdce vždy rozumelo a cítilo všetko medzi nami. Veľmi vám ďakujem.

Teraz odpoviem na niekoľko vašich otázok. Zvolil som pár z tých, ktoré ste mi poslali.
Čo ak by som nebol celebrita? Zrejme by som sa stal textárom alebo spisovateľom… ? Hm… Myslím, že áno. Veľa z vás sa pýtalo, aké jedlo mi bude chýbať vo výcvikovom kempe. Jaejoong mi povedal, že čokoľvek tam zjem, bude to chutiť dobre. Nemyslím, že mi v armáde bude chýbať nejaké konkrétne jedlo. Ohľadom otázky, na akom projekte by som chcel po návrate pracovať… Hm… Nedávno som mal drink so (Seol) Kyung Guom a povedal som mu, že by som naozaj chcel s ním natočiť film, keď sa vrátim. Skutočne s ním chcem pracovať, pretože je to herec, od ktorého sa môžem toľko naučiť a vždy bol ku mne veľmi milý a prívetivý.
Osoba, ktorá mi bude najviac chýbať, bude vždy môj otec. Nikdy mi neprestal chýbať, pretože čím som starší a mám viac zodpovedností, tým viac sa s ním chcem stretnúť a spýtať sa ho rôzne otázky, ale on tu už nie je.
Úloha, ktorú zanechávam svojim fanúšikom zatiaľ čo budem preč je, aby boli zdraví a šťastní! Chcem sa naučiť čínštinu a prečítať veľa kníh.

Myslím, že som odpovedal na dosť otázok, však? Náš Jaejoong… povedal, že chce získať povolenie o voľno a vidieť moju tvár posledný raz než pôjdem, ale nakoniec sme spolu iba hovorili cez telefón. Chcem mu povedať, ako som na neho hrdý. A na Junsua, môjho člena a priateľa, ktorého mám veľmi rád. Viem, že sa budeš cítiť osamelo, ale buď silný a pokračuj ďalej.

Naši fanúšikovia, ďakujem vám tak moc a s vašou podporou sa bezpečne vrátim. Bolo skvelé vidieť vás včera – deň pred mojím nástupom, keď som bol naplnený pocitom pokoja i očakávania. Je to v poriadku, pretože stretnem nových ľudí a zažijem nové veci. Hoci sa na chvíľu… nie, trochu dlhšie… neuvidíme, dúfam, že si dokážeme užiť tento čas odlúčenia a znovu sa stretnúť trošku vyspelejší.
Dovidenia~~~~~~~~~!!!! ^^“

y3-1

Fanúšikovia budú čakať na tvoj bezpečný návrat, Park Yoochun!

Zdroj: soompi.com, dongbangdata.net
Pro DBSK CZ přeložila: @voldeminnie29

