[NEWS] 160824 Junsu v MV Another Me pre muzikál Dorian Gray


dorian gray

Nedávno Kim Junsu navštívil Prahu kvôli natáčaniu MV pre svoj nový muzikál. V septembri sa totiž znovu postaví na divadelné dosky v muzikálovom stvárnení filozofickej novely Obraz Doriana Graya od Oscara Wilda.

Dej sa odohráva v Anglicku, viktoriánska éra, a sústreďuje sa na Doriana Graya, mladého muža, ktorý svojou krásou okúzli maliara Basila a stane sa jeho modelom pre obraz v životnej veľkosti. Dorianov život naberie nečakané obrátky, keď sa nechá ovplyvniť Basilovým priateľom, lordom Henrym, a jeho názormi o fungovaní sveta. Aby ostal navždy mladý a krásny, Dorian si želá, aby známky starnutia a úpadku niesol ten obraz, a nie on.

Divadelný producent a režisér Cho Young Shin na tlačovej konferencii v júli vysvetlil, že muzikál prešiel veľkými zmenami od pôvodného konceptu. „Teraz musia herci siahnuť viac do hĺbky, keďže boli pridané nové postavy, vytvoriť viac dynamické vzťahy. Je to  celkom nová show pre väčšie divadlá.“

Obsadenie muzikálu tvoria Kim Junsu v úlohe Doriana Graya, Park Eun Tae ako Lord Henry Wotton, Choi Jae Woong ako maliar Basil Hallward a nová tvár Hong Seo Young v úlohe Sibyl Vane.

„Videl som filmovú verziu Doriana Graya a zdalo sa mi to šokujúce a zaujímavé zároveň,“povedal Kim Junsu. „Keď som začul novinky o muzikálovej adaptácii, okamžite som zatúžil hrať túto úlohu. Hral som veľa podobných postáv, ale Dorian je odlišný. Začnem ako človek, ale postupne, ako dej graduje, sa stávam abstraktným. To je pre mňa výzva.“

Otvorenie je naplánované na 3. septembra v Seognam Arts Center v provincii Gyeonggi. Muzikál Dorian Gray je jedným z najočakávanejších tohtoročných divadelných predstavení v Kórei a vďaka MV Another Me natočenom v Českej republike sa môžete nechať strhnúť do tohto víru vzrušenia.

 

Zdroj: jyj3.net
Pro DBSK CZ přeložila: @voldeminnie29

